آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

آیس پک شکلاتی

حرف های جدیدی که من میزنم

1391/3/31 12:13
نویسنده : آوا
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوشمزهشما بلدین بگین :

برای دیدن حرف های جدیدم برین به ادامه مطلب.

شما بلدین بگین :

سلام ................................ من بلدم ........... من می گم : سَنام

مامی..................................من بلدم ............ من میگم: مانی

مرسی................................ من بلدم .......... من می گم : ملسی

عمه .................................. من بلدم .......... من می گم : عَمَه

بزن......................................من بلدم .......... من می گم : بیزن

کجایی ............................... من بلدم ........... من می گم: چُجایی

ABCD ................................ من بلدم..........من می گم: اِی بی سیتی

Seat Down......................... من بلدم.......... من می گم :سیت دام

بشین ............................... من بلدم ........... من می گم: بیشین

 

 مامی............................... من بلدم ........... من می گم: مانی

 

 بغلم کن............................... من بلدم ........... من می گم: پَم

 

زردآلو ............................... من بلدم ........... من می گم: زاوو

 

هلو ............................... من بلدم ........... من می گم: اووووول

 

صابون ............................... من بلدم ........... من می گم: صاوون

 

بارون ............................... من بلدم ...........من می گم: باوون

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

نوشین
1 مرداد 91 6:59
در نهایت بیمزگی
ديدار
11 فروردین 92 10:25
پست جالبي بود منم مشابه اش رو براي وبلاگ پسرم گذاشتم ممنون
farnoosh
18 شهریور 93 13:40
slm postat kheili bahale be manam sar bezan age mayel be tabadole link boodi behem khabar bede
مامان فرزانه
3 بهمن 93 15:27
سلام مامان آواچیزی به تولد کوچولوی خوشگلت نمونده اگه خواستی یه تولد خوشگل براش بگیری با کلی عکسای قشنگ به من سربزن حتما