آواآوا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

آیس پک شکلاتی

بدون عنوان

1391/3/22 9:21
نویسنده : آوا
541 بازدید
اشتراک گذاری

  

برخی ممنوعات برای کودکان زیر 2 سال

  • مصرف اسنك برای كودكان زیر دو سال ممنوع است.

 

  • با توجه به حساس بودن دستگاه گوارش كودكان، مصرف میوه‌های ملین مانند گیلاس، آلبالو و گوجه سبز توسط كودكان زیر 3 سال خطر مسمومیت و ایجاد اسهال می‌كند.

 

  • دیدن هر گونه برنامه تلویزیونی برای کودکان زیر 2 سال ممنوع است.در صورتیکه کودکان زمان زیادی را مقابل تلویزیون بگذرانندرشد شناختی ، زبانی و تمرکزی انان ضعیف می شود(برخلاف باور عوام )

 

  • محققان اعلام کرده اند استفاده از محصولات طبیعی و بسیاری از مواد خام مثل عسل برای کودکان زیر 2 سال ممنوع است و علت آن را امکان بروز آلرژی و حتی در مواردی مسمومیت در کودکان به دلیل وجود مواد طبیعی و گرده درختان و گلها در عسل طبیعی اعلام کرده اند. از سال دوم زندگی خوردن عسل برای کودک بلامانع است ، زیرا باکتری های داخل روده آن ها آنقدر مقاوم شده اند که با مواد اضافه موجود در عسل مقابله کنند.

 

  •  تا دو سالگی تغییر رنگ اتاق کودک ممنوع!داشتن آرامش تنها یک مشخصه برای اتاق کودک خردسال تا قبل از سن ۲ سالگی است. کودک تا قبل از ۲ سالگی بیشتر نیازمند ثبات اشیا است این ثبات شیء کم کم در کودک شکلی جدی تر گرفته و کودک نیاز پیدا می کند تا محیط پیرامونش شکل و رنگی با ثبات تر داشته باشد.ثبات شکل و اشیا در محیط و دکوراسیون داخلی اتاق کودک در نهایت به او کمک می کند تا نقشه ذهنی مناسبی از محیط اطرافش بکشد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)